zondag, juli 26, 2009

Kinderkamer - Meubeltjes

6 opmerkingen:

bjmksmjv@me.com zei

Hallo Karlien en Koen,

Ik was vandaag op onze bouw en zag in dezelfde straat een huis dat precies dat van jullie is. Indien er een honder meterd van bij jullie huis een huis wordt gebouwd van Belim, zou het dan kunnen dat we praktisch buren worden?

Btw, ik ben degene die de vraag stelde ivm bleken het van parket. Wat een ongelooflijk toeval zou dat zijn!

Hebben jullie toevallig mijn opvolgvraag ivm het parket gekregen?

Bedankt! Stephanie

Karlien en Koen zei

Beste,

Omwille van de komst van ons kindje deze late reactie. Onze traptreden zijn inderdaad ook in eik. We hebben deze behandeld met witte olie. We worden inderdaad binnenkort buren. Kom gerust eens langs voor meer info of om alles eens in het echt te bekijken.

Groeten,

Koen en Karlien

bjmksmjv@me.com zei

Hallo Karlien en Koen,

Proficiat met de komst van jullie kindje! Wat een grappig toeval dat ik juist op jullie website terecht kom en dat dan blijkt dat we praktisch buren worden!
Zouden jullie je telefoonnummer eens willen mailen naar bjmksmjv@me.com? Dan bel ik jullie eens om eens langs te komen als dat goed is voor jullie.

Alvast bedankt!

Groetjes, Stephanie

Anoniem zei

Hoi Karlien en Koen,

November 2010 starten wij met de bouw van onze Mi Casa woning.Heel leuk dus om jullie foto's te bekijken, prachtig huis trouwens.
Wij zijn nu bezig met het zoeken naar een gevelsteen en pannen.Kan je ons de naam van jullie stenen en pannen doorgeven?
Groetjes Katrin en Kristof

Karlien en Koen zei

Beste Katrin en Kristof,

Bedankt voor jullie reactie op onze blog!
Onze gevelsteen is van Desimpel, type Forum Prata. De dakpannen zijn van Koramic, type Vauban.

Waar gaan jullie bouwen? We vinden het altijd leuk om eens een werf van Mi Casa te bekijken.

Veel succes met jullie bouw!
Groeten,
Karlien en Koen

kristof.meijerink@skynet.be zei

Hallo Karlien en Koen,

Dankjewel voor de info! Onze werf zal in Balen zijn bij Mol.Waar staat jullie huis?
Zijn jullie tevreden over de houtbouw en Mi Casa? We zouden jullie wel 1001 vragen kunnen stellen maar jammer genoeg ben ik hier beperkt.
Jullie bouw is ook in het najaar begonnen, hebben jullie veel last gehad van regen, meerbepaald zettingen van het hout door die vochtigheid?
Trouwens jullie shutters zijn prachtig, komen deze ook van Mi Casa?Tevreden over?
Groetjes Katrin en Kristof